عوام فریب! پوپولیست!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عوام فریب! پوپولیست!
نوشته شده در جمعه 19 مهر 1392
بازدید : 487
نویسنده : حسین

عوام فریب! پوپولیست!

 

 

یکی از کابران شبکه اجتماعی گوگل در آخرین پست خود نوشت: 

این کار امروز رئیس جمهور رو خیلی دوست داشتم، من رو یاد کارهای احمدی نژاد می اندازه. اما یادتونه وقتی احمدی نژاد از این کارها می کرد چی بهش می گفتند ؟؟؟ می گفتند:

پوپولیست

عوام فریب

حالا می خوام ببینم اونایی که این چیزها رو به احمدی نژاد می گفتند حاضرند به روحانی هم همین چیزها رو بگن؟! من نه طرفدار روحانی هستم، نه بهش رای دادم و نه قبولش دارم، اما انقدر مرد هستم که نقاط قوتش رو زیر پام له نکنم و ازش انحراف و هزار جور مزخرفات دیگه نسازم، آخه من یه احمدی نژادی ام!

پ ن : حضور سرزده دکتر روحاني در منزل جانباز سرافراز حميدحق شناس

 




:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: گوگل پلاس , آحمدی نژاد , روحانی , عوام فریب , پوپولیست ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: